יהורם גאון על אברהם פריד: "מעורר קנאה ויכול לשמש מופת להרבה זמרים אחרים"

    ישראל פריי No Comments on יהורם גאון על אברהם פריד: "מעורר קנאה ויכול לשמש מופת להרבה זמרים אחרים"
    20:02
    29.05.24
    אבי מימרן No Comments on אמסלם נגד מיארה: "הגורם הכי מסוכן; חייבים לטפל בה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיתונאי רום עתיק פרסם בעיתון "הארץ" כתבה ארוכה שעסקה בהתעניינות של המוזיקאים החילונים והדתיים בקהל החרדי, ובצמיחתה חסרת התקדים של המוזיקה החסידית בארץ ובעולם. "במוצאי שבת לפני כמה חודשים אירח מנחם טוקר, משדרני הרדיו הפופולריים והאנרגטיים של רדיו "קול חי", את הזמר אהרון רזאל לראיון והופעה באולפן בבני ברק. בשעה 23:30" – פתחה הכתבה- "כשהשמיע לראשונה את שירו החדש של רזאל "אחי, יש'ך אש?", פתח טוקר מיקרופון והכריז: "הראשון שיגיע לאולפן עם אש, יזכה בדיסק עם הקדשה".

    "עשר דקות אחר כך עמדו בכניסה לאולפן כעשרה בני ישיבה, מרימים מצתים או גפרורים. המבוגר שבהם, נער חיוור בן 20, מגבעת לראשו, הסתובב באולפן בעיניים פעורות. "זו פעם ראשונה שנותנים לנו ממש להיכנס פנימה", סיפר.

    שיתוף הפעולה בין זמרים חרדים לחילונים זכה לסיקור ארוך. אברהם פריד אמר לעיתון כי "ש קהל גדול שאולי לא מכיר את החומר שלי ואת המוזיקה החסידית, ודרך הזמרים האלו אפשר להגיע לקהל רחב יותר", ואני חייב לומר שבשנים האחרונות, בהופעות שלי, מספר גדול של ישראלים שבאים להופעה לא נראים כדתיים, כשומרי תורה או מצוות. זה שידוך טוב. זה עובד לכולנו".

    זמרים חילוניים ידועי שם שיתפו בחוויותיהם משיתופי הפעולה שהביאו אותם להופיע בפני קהל שלא הכירו, "כמעט כל מוזיקאי חילוני ששיתף פעולה עם מוזיקאי דתי והגיע לקהלים האלה, הופתע", אמר אחד מהם, יהורם גאון בחר לשבח את אברהם פריד "האיש הזה מקהיל המונים. פשוט המונים באים רק לשמע שמו. הוא שר מכל הנשמה, אין לו בדל גינונים של כוכב, הוא צנוע, וזה מעורר קנאה ויכול לשמש מופת להרבה זמרים אחרים בסדר הגודל הזה. אני שרתי את השירים שלי, הוא שר את השירים שלו, ושמחתי מאוד לראות שהקהל שלו נהנה גם מהשירים שלי".



    0 תגובות